-10% DE DESCOMPTE A LA PRIMERA COMPRA AMB EL CODI FARMACIA10

VITAMINA B-12, prendre o no pendre, aquesta és la qüestió.

7FB4CF1A-3E0D-4B61-9379-5E9B9AD97C0B

En un món on el veganisme i el vegeterianisme són més freqüents (ja sigui pel maltracte animal, l’impacte al medi ambient o ambdós) és comú interessar-se per la vitamina B-12. Què és? A qui se’ls hi recomana? Quines recomanem?

Què és?

La vitamina b-12 ta,bé és coneguda com a cobalamina, és una vitamina essencial en el metabolisme de les cèl·lules, la funció nerviosa, la producció d’ADN i la formació de glòbuls vermells.

Una deficiència d’aquesta vitamina pot provocar problemes intestinals, anèmia, fatiga, debilitat muscular, canvis de l’estat d’ànim i fins i tot s’ha relacionat amb la demència.

A qui ho recomanem?

La vitamina B-12 es troba en aliments com la carn, el peix, els ous i els productes làctics.

Si es segueix una dieta equilibrada en principi no hauria d’haver una deficiència d’aquesta vitamina, ja que el cos la pot emmagatzemar durant molts anys. Tot i això, si seguim una dieta mal plantejada o som vegetarians i no consumim suficients làctics ni ous; o som vegans, nosaltres recomanem prendre suplements de vitamina B-12. També s’ha vist una deficìencia d’aquesta vitamina en gent gran o gent amb trastorns, que poden tenir dificultats en l’absorció de la vitamina B-12.

Quines recomanem?

Comparteix aquest post

Posts relacionats

efectos de la ansiedad

8 efectes de l’ansietat al cos

L’ansietat, considerada com una resposta natural a situacions d’estrès o perill percebut, pot ser beneficiosa en certes circumstàncies en posar-nos en alerta davant de desafiaments.

Subscriu-te al nostre Blog

Els nostres articles estan escrits per experts en el sector i t’ajudaran a descobrir tractaments o productes revolucionaris que estem segurs que et seran de gran ajuda.

Subscriu-te a la newsletter!

Compartim tot el que cal saber per garantir el teu benestar. No us perdeu cap dels nostres articles.