-10% DE DESCOMPTE A LA PRIMERA COMPRA AMB EL CODI FARMACIA10

Peix blau sí, però amb excepcions

pescado azul

Descripció

El peix aporta proteïnes d’alt valor biològic, vitamines A, D i B12, iode i seleni, de manera que és necessari incloure’l en la dieta. Una dieta que contingui peix i marisc ajudarà a la salut cardíaca, al desenvolupament embrionàri i al creixement del nen. Però hi ha algun peix blau “depredadors” com la tonyina, el casó, el peix espasa, l’emperador o la panga, el consum dels quals s’ha de limitar. La raó està en els nivells de mercuri que contenen i que s’acumulen al greix d’aquests animals. Les espècies més grans tenen més greix i poden acumular més quantitat d’aquest metall, que podria afectar als consumidors amb organismes més sensibles, com nens i embarassades. Per això, recomanem limitar el consum de determinades espècies de peix, el que no significa eliminar-lo de la dieta.

Recomanacions

Com hem comentat al principi, l’ingesta de peix blau és important, ja que aporta, entre altres beneficis, grans quantitats d’àcids grassos Omega-3. Els grups de risc abans mencionats poden menjar sardines, anxoves o verat amb total tranquil·litat. Perquè en ser petits contenen menys quantitats de mercuri. La resta de consumidors naturalment també poden seguir consumint peix blau de tota mena, però entre tres i quatre racions per setmana alternant-lo amb peix blau.

Comparteix aquest post

Posts relacionats

efectos de la ansiedad

8 efectes de l’ansietat al cos

L’ansietat, considerada com una resposta natural a situacions d’estrès o perill percebut, pot ser beneficiosa en certes circumstàncies en posar-nos en alerta davant de desafiaments.

Subscriu-te al nostre Blog

Els nostres articles estan escrits per experts en el sector i t’ajudaran a descobrir tractaments o productes revolucionaris que estem segurs que et seran de gran ajuda.

Subscriu-te a la newsletter!

Compartim tot el que cal saber per garantir el teu benestar. No us perdeu cap dels nostres articles.