-10% DE DESCOMPTE A LA PRIMERA COMPRA AMB EL CODI FARMACIA10

cuida el teu sòl pèlvic amb exercitadors de Kegel (I)

Cuida tu suelo pélvico con ejercitadores de Kegel (I)

Breu Introducció

 

Els músculs pèlvics o sòl pèlvic son imprescindibles per a controlar la bufeta i l’intestí, gaudir d’un embaràs saludable i preservar la fortalesa vaginal.

Problemes de salut comuns com la incontinència, la pèrdua de tensió vaginal o la debilitat pèlvica, ara que es poden controlar i superar. Donat que 1 de cada 3 dones pateixen algun problema de sòl pèlvic, cuidar la teva salut íntima és primordial.

Per això, el doctor Arnold Kegel, durant la dècada dels 40, va ideear una sèrie d’exercicis pels seus pacients com a mètode pel control de la incontinència urinària. Tot i que, originàriament el treball que Kegel aconsellava era sense instrumentació, aviat van aparèixer objectes com el con vaginal o els exercitadors per a millorar el rendiment de les rutines arribant a millors resultats en un menor temps. Diríem que són les “manuelles” pel sòl pèlvic.

sòl pèlvic

Enforteix el teu sòl pèlvic en totes les etapes d’una dona:

 

 

Dones de qualsevol edat

  • Prevenir i superar la incontinència.
  • Prevenir i reduir els símptomes del prolapse de l’òrgan pèlvic.
  • Tonificar i tensar els músculs per a millorar les relacions íntimes.

Futures mares

  • Enfortir i preparar els principals músculs involucrats per a un embaràs saludable.
  • Mantenir la continència durant l’embaràs.
  • Millorar la recuperació del sòl pèlvic en el post-part.

Això sí, tingues en compte que els exercitadors Kegel no s’han d’utilitzar durant l’embaràs ni immediatament després del part.

Noves mares

  • recuperar i restaurar la fortalesa del sòl pèlvic.
  • Enfortir i tonificar els músculs per augmentar la tensió pèlvica.

Pre i post menopausia.

  • Prevenir i superar la incontinència.
  • Prevenir el prolapse pèlvic i els símptomes associats a la menopausia.

Escull el pes correcte per a tu

Hi ha diferents opcions amb diferents pesos per a personalitzar una rutina d’entrenament que millori progressivament el teu nivell de resistència. D’aquesta manera l’opció recomanada per Farmàcia 1896 són els exercitadors de Kegel Lasselle de Intimina. Estan disponibles en 3 nivells de resistència per a que tu escullis el pes que millor s’adapta a les teves necessitats:

exercitadors- Kegel

La rutina Kegel Laselle per a dur a terme els exercicis és realment senzilla: és suficient contraure els músculs pèlvics, mantenir aquesta contracció i després deixar anar.

A aquestes alçades moltes de vosaltres ja us deu estar picant la curiositat però pot ser no acabeu de veure clar això dels exercicis. Així que no us preocupeu, en el pròxim article us oferirem una completa guia sobre com practicar-los correctament. És fàcil i divertit, ja veureu!

Comparteix aquest post

Posts relacionats

efectos de la ansiedad

8 efectes de l’ansietat al cos

L’ansietat, considerada com una resposta natural a situacions d’estrès o perill percebut, pot ser beneficiosa en certes circumstàncies en posar-nos en alerta davant de desafiaments.

Subscriu-te al nostre Blog

Els nostres articles estan escrits per experts en el sector i t’ajudaran a descobrir tractaments o productes revolucionaris que estem segurs que et seran de gran ajuda.

Subscriu-te a la newsletter!

Compartim tot el que cal saber per garantir el teu benestar. No us perdeu cap dels nostres articles.